یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


نقاشی آجی گلم لیدا

سلام این طرح نقاشی برا آجی لیدامه  که خیلی خیلی خیلی از این طرح اش خوشم اومد...در کل سورپرایزم کرد با این نقاشیش...

راسی دوستان گلم برا آجی ندا دعاش کنید تا هر چه زودتر به هوش بیاد و حالش خوب شه...من یکی خیلی نگرانشم...ایشاالله دعا میکنم زودتر خوب شه

امشب یه رفیقم رفته مشهد مقدس برا زیارت بهش اس میدم که شفای آجی ندام رو از آقا امامرضا "ع" شفاعت کنه تا خدای متعال بخاطر امامرضا "ع" شفای ندا رو بده ایشاالله..

اینم نقاشی آجی لیدا....از این به بعد نقاشیهارو کوچیک میزارم تا اون دوستانیکه با گوشی میان راحت بتونن نیگاه کنن....مرسی 



نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت17:02---15 شهريور 1395
خوشگله این چیه؟
پر؟
به هر حال تاحالا چنین چیزی ندیده بودمیممممممم
پاسخ یوسف:سلام سلام کیمیا جان عزیز.. این نقاشی پر برا منم خیلی جالبه...واقعا زیبا کشیده
پاسخ یوسف:مرسی از کامنتتای با ارزش ات...یه دنیا ممنونم ازت


زیبا
ساعت17:07---5 تير 1395
سلام دوست عزیز وبلاگ خییییییییییلیییییییییی زیبایی دارید به بلاگ ما هم سر بزنید لطفا....
پاسخ یوسف:سلام سلام خواهش میکنم... چشاتون خوشگل میبینن زیبا خانوم... حتما سر میزنم ولی آدرس وبتون رو نزاشتید چرا؟؟؟؟ آدرس بدین تا بیام سر بزنم مرسی


✿reyhane✿
ساعت8:44---21 خرداد 1395
سلام داداش یوسف
هر وقت که تونستی برام بکش نقاشی هارو
راستی لینکی تو هم منو لینک کنی خوشحال میشم
پاسخ یوسف:سلام سلام آجی گلم ...شما هم لینکی آجی مهربونم...راسی هر نقاشی که خودتون میخان بهم بگین تا وختی که کشیدم لااقل به دلتون بشینه....دیشب منظورم از فرستادن نقاشی همون فرستادن موضوع نقاشی بود...اگه چیزی مد نظرتون هست بهم بگین تا همونو براتون نقاشی کنم...وگر نه خودم انتخاب کنم و بکشم....مرسی آجی گلم


raha
ساعت11:36---15 خرداد 1395
سلام لینکی بلینک داداشیی
پاسخ: سلام ....باشه لینکی
پاسخ یوسف: مرسی یه دنیا ممنونم آجی رها


neda
ساعت10:07---15 خرداد 1395
vebamo hazf nemi konam bezar ye khatereh basheh az man
پاسخ یوسف: سلام آفرین آجی خوب کاری میکنی که وبت رو حذفش نمی کنی...مرسی بشی آجی ندا... چونکه باید بیایی و وبت رو ادامه بدی تا دل ماهم به وبلاگت خوش باشه... حالا کاری نکن که یه روزی داداش یوسف ات برات خاطره باشه و هر وخ که یادش افتادی گریه ات بگیره که چرا به حرفش گوش ندادی...راس میگم آجی یه روزی میبینی که من نیستم اونوخته که هر کی باشه ناراحت میشه حتی دشمن آدم...پس همیشه قدر دوستاتو بدون آجی خوبم


neda
ساعت10:05---15 خرداد 1395
be setayesh bego bahash in dafaeh digeh vaga gahrammmmmmmmmmmm
پاسخ یوسف: آجی ندام خیلی خیلی بزرگوارتر از ایناست که به همین راحتی از کسی قهر کنه...تو عزیزترین آجی من هستی آجی ندا


neda
ساعت10:03---15 خرداد 1395
این قد ارسال ارسال میزنم دو تا میاد کامنتااااااااا
پاسخ:سلام بزار هزارتا بیاد ...خوشحالم میشم


neda
ساعت10:03---15 خرداد 1395
در ضمن به ستایشم بگووو این دفعه دیگه واقعا قهررررررررررم بهش بگوو بیخودی شماره نفرسته من بهش زنگ نمیزنممم بهش بگو بهش بگو زمانی که نیاز دارم استراحت کنم وقتمو براش گذاشتمم و هنو باورش نشده من عمل کردم به جهنم برا من فرقی نداره باورش بشه یا نشه فرق نداره بهش بگووو زمانی که بهش احتیاج داشتم رفت سراغ دوستش باران فلورا جون جونیش من کاری به دوستیشون ندارم ولی.....................
پاسخ یوسف: سلام سلام سلام آجی ندای خوبم...خوبی آجی جونم...تورو خدا درمورد هیچ یک از دوستات زودتر قضاوت نکن آجی ندا... به ستایش فرصت دفاع از خودش رو بده....فرصت بده تا از خودش دفاع کنه...من میدونم تو مهربانترین دختر دنیا هستی...حتی اگر هم مطمئن بودی که ستایش مقصره ،بازم باید بهش فرصت دفاع از خودش رو بهش بدی....چون من میدونم که یکی این وسط داره رابطه پاک شمارو بهم میزنه....پس خواهشا به حرفم گوش بده تا ببین ستایش چی میگه...بزار حرف راست رو از دهن خودش بشنوی....آجی ندا منم قلبم یه جورایی ضعیفه...قلبم فقط با خبرای اینجوری ناراحت میشه....و داغون میشم....البته طاقتم زیاده ولی خواهش میکنم خبرای خوبی بیار و زود خوب شو و از وبتم بیرون نرو...چون من تازه یه آبجی خوب و مهربونی مثل تو پیدا کردم... در ضمن آجی ستایش بهم گفته بود که برای عمل قلبت داره دعا میکنه...چون اون باورش شده که عمل کردی......مرسی آجی ندا.....راسی اگه خاستی اون نقاشیهاتو برام بفرس ...جای خالی نقاشیهات توی وبم به چشم میخوره....هر چه زودتر نقاشیهای خوشگل ات رو برام بفرست ...مرسی


neda
ساعت10:01---15 خرداد 1395
ُسلام داداشی منم ندا با اومدنم خوشحال شدی .. خوشحالیت بی خودیه میخوام برم این دفعه قصد داشتم وبمو حذف کنمم ولی میزارم یه خاطره بشههه
پاسخ یوسف: سلام سلام ....تا وختی که من هستم و خدا هست تو جایی نمیری آجی ندام


neda
ساعت10:01---15 خرداد 1395
ُسلام داداشی منم ندا با اومدنم خوشحال شدی .. خوشحالیت بی خودیه میخوام برم این دفعه قصد داشتم وبمو حذف کنمم ولی میزارم یه خاطره بشههه
پاسخ یوسف:سلام آجی ندام ...خیلی خوشحال شدم که سالم از عمل اومدی بیرون...آجی از همون دوستت که داشت وبت رو اداره میکرد بپرس ببین چه جوری دنیا رو سرم خراب شد وختی که شنیدم افتادی بیمارستان... حالا اگه دوستداشتی داداشت یوسف رو ترک کنی ...اشکالی نداره....من دیگه قلبم با این حرفات شکست...نمیدونم من این وسط چه گناهی کردم....خوشحالم که خوب شدی دختر... خواهش میکنم یه چند روزی استراحت کن همه مشکلات حل میشن آجی ندا.....منتظر اون نقاشیهات هم هستم آجی...اگه دوستداشتی برام بفرس بزارم وبمون..مرسی ندا


مليكا
ساعت18:01---14 خرداد 1395
سلام عاقا يوسف

حالتون چطوره؟

منم اميد وإرم حالش بهتر بشه اما شمام كار خوبي كردين به دوستتون گفتين

به قول موسيو خب.... نقاشي جالب و قشنگه

ليدا خانومم استعداد فوق العاده اي دارن

موفق باشين
پاسخ یوسف: سلام سلام سلام آجی ملیکای عزیزم ....خوبی آجی گلم؟؟؟مرسی ممنونم ...آره این آجی لیدا واقعا نقاش ماهریه...مرسی از کامنتت آجی ملیکا


ملینا
ساعت16:53---14 خرداد 1395
سلام یوسف اپم
پاسخ یوسف: سلام سلام سلام آجی ملینا....خوبی دختر ؟ وااااااااااااااااااااای چقدر خوشحالم کردی که دوباره وبت رو را انداختی .... مرسی بشی الهی ملینا جان....الان اومدمممممممممممممممممم


ملکه برفی
ساعت18:23---13 خرداد 1395
سلام داداش گلم خیلی خیلی زحمت میکشی نقاشی های منو میزاری وبت ممنون خیلی خوشحالم که داداشی مثل تو دارم کوچولوی شما لیدا
پاسخ یوسف: سلام سلام سلام آجی لیدای عزیزم...خوبی گلم؟زحمت چیه آبجی ...باعث افتخاره منه که نقاشیهات توی وبم باشه البته اینجا وب خودتونه آجی گلم...1000 تا نقاشی هم داشته باشی همینجا میزارم وبمون ....اونم پست ثابت وبمون....تازه به همه آجیهام و داداشام هم گفتم که هر نقاشی یا دست نوشته ای بدن ،با کمال میل میزارم وبمون...منم خیلی خوشحالم که آبجی دل پاک و مهربونی مثل شما دارم....تو بزرگواری آجی گلم...راسی جمعه و شنبه هستم برا گفتگوی آنلاین....تونستی بیا برا گفتگو....مرسی از کامنت خوشگل ات آجی لیدای عزیزم


هانی
ساعت21:21---12 خرداد 1395
سلام....قشنگه...ولی چی هس حالا؟؟...بعدش...رنگش کن
پاسخ یوسف:سلام روح وبلاگم سلام سلام سلام داداش چشم آبی عزیزم هانی جونم....خوبی داداشی عزیزم؟ خب مگه نمیدونی چیه ... یه پر پرنده اس دیگه....بعدشم نقاشی برا آجی لیدامونه....برا من نیس که رنگش کنم...مرسی از کامنتت داداشی...بازم صد رحمت به معرفت تو که ازم یاد میکنی و میایی وبمون و کامنت میزاری برام....بچه ها منو فراموش کردن..مرسی از کامنتت


ملینا
ساعت15:36---12 خرداد 1395
سلام یوسف خوبی؟

خیلی نقاشی قشنگی کشیده

من که خیلی خوشم اومد
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام آجی ملینای گلم خوبی؟منم بدک نیستم یه ذره خوبم ولی کلا نگران آجی ندام...آره این آجی لیدای من نقاشیهاش حرف نداره...عالی عالیه نقاشیش...طراحیش فوق العاده اس...آجی لیدا و همه شمارو خدا از آسمون برام فرستاده....مرسی آجی ملینا که برام کامنت میزارین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 11 خرداد 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 7785
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1